"Jag har all respekt för porrstjärnor"

Sexscenen förändrade Robs syn på vuxenfilm
Robert Pattinson och Emilie de Ravin i "Remember me"

Ur "Remember me"

Rob och Emilie på premiären i London i förra veckan

Rob och Emilie på premiären i London i förra veckan

Robert Pattinson har en nyvunnen respekt för porrstjärnor. Detta sedan han spelat in en passionerad sexscen med motspelerskan Emilie de Ravin för nya filmen ”Remember me”.

 

Att strippa inför ett helt team av filmfolk var inte nämligen inte 23-åringens kopp te.  

— Man får en liten lapp för att täcka över sina ädlare delar. Men min var inte ordentligt fasttejpad. Jag hade lagt ner så mycket tid på att tejpa fast den, och så faller den av på en sekund och fastnar i lakanet. Samtidigt inser du att hela filmteamet stirrar på din bara rumpa. Jag tror inte att det var särskilt upphetsande för dem. Sedan dess har jag all respekt för porrstjärnor, berättar han för Sunday Times Style.  

Rob var så nervös inför sexscenen att regissören erbjöd honom både sexleksaker och vuxenfilm för att få honom att slappna av och komma i rätt stämning.  

Emilie var väldigt, väldigt, väldigt bekväm. Jag är alltid den som är mest obekväm. Så vi kom in i rummet, la oss på sängen, och så sa regissören ”Jag har de här grejerna om ni skulle få lust att använda dem. Ni måste inte använda dem, men kanske kan de komma väl till pass”. Det var bondagesaker, glidmedel, sexfilmer och handbojor. Det var extremt roligt! berättar Rob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0